zondag 21 augustus 2011

21 augustus: bezoek

Vanavond komen de mama en papa op bezoek. Met nog meer spullen (ik denk dat ik een nieuwe kast ga nodig hebben...) en een hoop toeristische plannen (denk ik). En dus ga ik zo vaak mogelijk mee op uitstap volgende week. Lekker kasteeltjes bezoeken.

Tegen zaterdagavond moet ik ook een cake af habben voor een verjaardagsfeestje en ik ben ambitieus. Het wordt een groene sponscake met marshmellowvulling, fondanticing en groene versierseltjes. Volledig in Oxfamthema. Het is een charity-feestje namelijk.

Het weer is trouwens toepasselijk Engels geworden, grijs en regen, maar er zouden opklaringen onderweg zijn. Ik ben benieuwd.

Verder heb ik alweer wat sollicitaties achter de rug, maar geen enkele met een job als resultaat. Maar ik geef niet op. Wij zullen DOOOOOOOOOOOOOORGAAAAAAAAAAAAN.

Vrijdag nog een cv en brief gestuurd naar mijn droomschool die weliswaar geen leerkrachten zoeken maar wel een administratieve hulp. Dat kan ik best. Neem me aan! Ik ben geweldig. #wanhopigmomentje

Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik in september Spaans wil gaan leren of naailes wil volgen. Een mens moet bezig blijven, nietwaar? Decisions, decisions.

Alle gekheid op een stokje (snapt iemand die uitspraak trouwens?), ik ben het hier nog lang niet beu en ik ben allesbehalve depressief en eenzaam.
Maar mocht iemand me alsnog een portie Belgische troostchocolade willen opsturen, volgaarne. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten